Як зробити запит до архіву для оформлення пенсії
Оформлення пенсії в Україні часто вимагає підтвердженя трудового стажу чи інших даних, що зберігаються в архівах. Дана стаття від юристів ЮК INSEININ про те як вам отримати важливу інформацію та правильно оформити запит до архівних установ.
Що таке запит до архіву та навіщо він потрібен?
Архівний запит — це офіційне звернення до уповноваженої архівної установи з метою отримання документов або інформації, що зберігаються в архіві. Для отримання підвищеного розміру пенсії це може бути інформація про трудовий стаж, заробітну плату або періоди роботи на підприємствах тощо.
До якої архівної установи звертатися?
- Державні архіви: У державних архівах зберігаються документи старих підприємств та організацій.
- Архіви організацій: Якщо підприємство ще діє, воно може мати власний архів.
- Обласні та районні архіви: Ці установи зберігають місцеві документи.
Порядок складання архівного запиту
- Зберіть необхідні дані: Перевірте доступні документи (трудові книжки, свідоцтва тощо) та інформацію у них, а також ваші персональні документи особи (паспорт, ІПН).
- Знайдіть архів: Дізнайтеся, де зберігаються потрібні документи.
- Напишіть заяву: Заява подається у письмовій або електронній формі і має містити наступне:
- ПІБ заявника.
- Адресу та контактний телефон.
- Опис документів (роки, підприємство, посада тощо).
4. Замовити послугу з подачі адвокатського запиту: якщо ви ніколи не мали справу з архівами ви можете не одразу успішно та якісно подати власну заяву, у такому разі можна делегувати це професіоналам, а саме професійний адвокатській компанії.
Висновок
Підсумовуючи варто з акцентувати увагу, якщо ви все ж робите запит самостійно то його потрібно подати особисто до уповноваженої установи з реєстрацію звернення (отримати реєстраційний номер), або поштою. А також усі дані повинні бути точними (де, коли і ким було працевлаштування та на яких умовах), оскільки це спрощує пошук документів та скорочує час надання відповіді.
Юридична компанія INSEININ пропонує професійну допомогу з питань отримання інформації з державного архіву про працевлаштування особи та ініші необхідні відомості.
Наші адвокати оцінять, та повідомлять як Ви можете розраховувати, і отримати якісний та швидкий результат від цієї процедури.
Ви можете проконсультуватись, щоб попередити порушення ваших прав та знати як діяти у таких випадках. Звертайтеся за кваліфікованою допомогою!
📞 Якщо у вас виникли питання або вам потрібна юридична підтримка, звертайтесь до адвокатів юридичної компанії INSEININ для отримання консультації або подальшого супроводу за номерами: +380 97 507 06 53 або +380 93 228 01 24
🔐Напишіть нам на:
📝Чи залишайте форму зворотнього звʼязку — ЗВОРОТНІЙ ДЗВІНОК