Відкриття бізнесу за КВЕД 38.12 Збирання небезпечних відходів, кому він підходить?
Цей клас включає збирання твердих та нетвердих небезпечних відходів, таких як вибухові речовини, що окисляються, займисті, токсичні, що викликають подразнення, шкідливі, канцерогенні, їдкі, що викликають зараження, або інші речовини та препарати, шкідливі для здоров'я людини і навколишнього середовища. Зазначені відходи також можуть проходити ідентифікацію, оброблення, пакування, етикетування для цілей їх подальшого транспортування.
Цей клас включає:
збирання небезпечних відходів:
відпрацьованої моторної або машинної олії
біологічно небезпечних відходів
ядерних відходів
відпрацьованих елементів живлення тощо
діяльність станцій з перероблення небезпечних відходів
Цей клас не включає:
оброблення та очищення заражених будівель, місць видобування, ґрунту, підземних вод, (наприклад, видалення азбесту), КВЕД 39.00
Секція E
Водопостачання; каналізація, поводження з відходами
Розділ 38
Збирання, оброблення й видалення відходів; відновлення матеріалів
Група 38.1
Збирання відходів
Клас 38.12
Збирання небезпечних відходів
1. Вибір організаційно-правової форми
Одним із перших кроків при започаткуванні бізнесу є вибір між реєстрацією фізичної особи-підприємця (ФОП) або створенням юридичної особи (наприклад, товариства з обмеженою відповідальністю – ТОВ). Юридична компанія INSEININ допоможе з аналізом переваг і недоліків кожного варіанта та підкаже, яка форма краще підходить для вашого бізнесу залежно від масштабу діяльності, податкового навантаження і майбутніх планів.
2. Підготовка та подання документів
Важливий етап відкриття бізнесу – підготовка всіх необхідних документів для реєстрації. Юридична компанія:
Допоможе скласти статут та інші установчі документи (для юридичних осіб).
Забезпечить правильне заповнення заяви на державну реєстрацію.
Організує процес подання документів до відповідного державного органу.
Це допоможе уникнути можливих помилок і затримок, пов’язаних із невірним оформленням документів.
3. Вибір та реєстрація КВЕД
Юридична компанія проконсультує, як правильно зареєструвати КВЕД, щоб він охоплював усі види діяльності, які ви плануєте здійснювати. Це забезпечить вам легальну та безперебійну роботу у вибраному напрямі.
4. Реєстрація в органах податкової служби
Після реєстрації бізнесу слід стати на облік у податкових органах. Юридична компанія:
Допоможе вибрати оптимальну систему оподаткування, враховуючи особливості вашого бізнесу.
Підготує документи для реєстрації платником податку на додану вартість (ПДВ), якщо це необхідно.
Консультуватиме щодо особливостей податкової звітності.
5. Отримання дозволів та ліцензій
У деяких випадках діяльність потребує додаткових дозволів. Юридична компанія допоможе визначити чи потрібні такі необхідні дозволи та допоможе з їх отриманням.
🔒 Плануєте відкрити бізнес чи новий напрям діяльності та не знаєте який КВЕД обрати?
👨⚖️ Наші кваліфіковані юристи з радістю допоможуть вам у проведенні всіх необхідних процедур щодо реєстрації, вибору КВЕД та юридичного супроводу.