Відкриття бізнесу за КВЕД 91.01 Функціювання бібліотек і архівів, кому він підходить?
Цей клас включає:
- послуги, пов'язані з документацією та інформацією, які надаються бібліотеками всіх видів, діяльність читацьких залів, залів для прослуховування та перегляду, що надають послуги суспільству або окремим категоріям користувачів, таким як студенти, науковці, члени організацій, управління державними архівами: організацію збирання інформації, спеціалізованої та неспеціалізованої, складання каталогів, надання в тимчасове користування книг, карт, періодики, фільмів, записів, плівок, творів мистецтва тощо, підбір інформації відповідно до інформаційних запитів тощо
- ведення бібліотек фотографій і кіно та інші послуги бібліотек
Класифікація видів економічної діяльності:
Секція R
Мистецтво, спорт, розваги та відпочинок
Розділ 91
Функціювання бібліотек, архівів, музеїв та інших закладів культури
Група 91.0
Функціювання бібліотек, архівів, музеїв та інших закладів культури
Клас 91.01
Функціювання бібліотек і архівів
1. Вибір організаційно-правової форми
Одним із перших кроків при започаткуванні бізнесу є вибір між реєстрацією фізичної особи-підприємця (ФОП) або створенням юридичної особи (наприклад, товариства з обмеженою відповідальністю – ТОВ). Юридична компанія INSEININ допоможе з аналізом переваг і недоліків кожного варіанта та підкаже, яка форма краще підходить для вашого бізнесу залежно від масштабу діяльності, податкового навантаження і майбутніх планів.
2. Підготовка та подання документів
Важливий етап відкриття бізнесу – підготовка всіх необхідних документів для реєстрації. Юридична компанія:
- Допоможе скласти статут та інші установчі документи (для юридичних осіб).
- Забезпечить правильне заповнення заяви на державну реєстрацію.
- Організує процес подання документів до відповідного державного органу.
Це допоможе уникнути можливих помилок і затримок, пов’язаних із невірним оформленням документів.
3. Вибір та реєстрація КВЕД
Юридична компанія проконсультує, як правильно зареєструвати КВЕД, щоб він охоплював усі види діяльності, які ви плануєте здійснювати. Це забезпечить вам легальну та безперебійну роботу у вибраному напрямі.
4. Реєстрація в органах податкової служби
Після реєстрації бізнесу слід стати на облік у податкових органах. Юридична компанія:
- Допоможе вибрати оптимальну систему оподаткування, враховуючи особливості вашого бізнесу.
- Підготує документи для реєстрації платником податку на додану вартість (ПДВ), якщо це необхідно.
- Консультуватиме щодо особливостей податкової звітності.
5. Отримання дозволів та ліцензій
У деяких випадках діяльність потребує додаткових дозволів. Юридична компанія допоможе визначити чи потрібні такі необхідні дозволи та допоможе з їх отриманням.
🔒 Плануєте відкрити бізнес чи новий напрям діяльності та не знаєте який КВЕД обрати?
👨⚖️ Наші кваліфіковані юристи з радістю допоможуть вам у проведенні всіх необхідних процедур щодо реєстрації, вибору КВЕД та юридичного супроводу.
📞 Для отримання консультації юриста з даних питань звертайтесь за номерами: +380 97 507 06 53 або +380 93 228 01 24
🔐Напишіть нам на:
🌐 Чи залишайте форму зворотнього звʼязку у нас на сайті — https://inseinin.com.ua/business
Оберіть INSEININ для супроводу ФОП та ТОВ - Забезпечте Безпеку вашому Бізнесу з надійним КВЕД! 🌐💼