КОРПОРАТИВНЕ ПРАВО І M&A ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ INSEININ

Зміна директора Благодійної організації та процедура реєстрації змін статуту Благодійного фонду

Зміна директора Благодійної Організації та процедура реєстрації змін Благодійного Фонду
Зміна директора Благодійної Організації та процедура реєстрації змін Благодійного Фонду в Україні: Крок за кроком

Зміна директора благодійної організації чи статуту благодійного фонду або реєстрація будь яких інших змін - є важливим етапом в їхній діяльності, який повинен відповідати законодавству України. Нижче наведено крок за кроком процедуру зміни директора, статуту та реєстрації цих змін відповідно до законодавства України.

Крок 1: Прийняття рішення

Усе починається з мети про прийняття нових змін у діяльності, що потребує внесення змін у статут чи заміни директора за фактом його перебування за кордоном або з інших підстав неможливості виконувати свої обовʼязки.

Для цього спочатку поровести засідання органу управління (наприклад, загальних зборів членів) та прийняти рішення про: зміну директора (у відповідності до Трудового законодавства України наприклад за угодою сторін) чи про прийняття статуту в новій редакції та/або інші додаткові зміни якщо такі потрібні. А також рішення про покладення повноважень на конкретну особу, що повинна зареєструвати нові зміни до Реєстру.

Рішення повинно бути демократично схваленим більшістю учасників БО, а якщо учасник одноосібний володілець, то складаємо рішення одноосібного власника. Протокол засідання офіційно зареєструвати в документообіг.

Крок 2: Збирання документів

Зіберіть пакет документів, який містить до прикладу:

  • Заяву на зміну директора;
  • Протокол засідання органу управління;
  • Документи, що підтверджують повноваження нового директора;
  • Копію статуту організації;
  • Копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб.

Крок 3: Подання документів до державного реєстратора

Зверніться до відповідного реєстраційного органу (зазвичай це місцевий орган юстиції) і подайте комплект документів для перереєстрації змін в органах державної реєстрації. Звертаємо вашу увагу, що орган приватної реєстрації (приватні нотаріуси) згідно нових змін Мінюсту України не має відповідних повноважень на вчинення таких дій.
Крок 4: Реєстрація змін

Після перевірки документів реєстраційний орган здійснить відповідний внесок до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, про що на наступний день зʼявляється сповіщення та опублікування. Якщо всі документи відповідають вимогам, зміни будуть зареєстровані, вам видасться отримати відповідну виписку.

Крок 5: Оповіщення в органи

Після отримання виписки про реєстрацію змін директор має бути повідомлений про його нові повноваження. Також важливо внести зміни до всіх необхідних документів та довідок таких як Податковий регулятор України.

Дотримання цієї крокової процедури є важливим для легальної та ефективної зміни директора благодійної організації чи реєстрації змін до статуту благодійного фонду в Україні. Рекомендується отримати юридичну консультацію для дотримання всіх необхідних правових вимог.

Юридична компанія INSEININ може допомогти вам з процедурою зміни директора чи статуту, або провести інші дії для вашої благодійної організації або фонду. Для отримання консультації експерта з даних питань Юридичної компанії INSEININ можна звертатись за номерами +380 97 507 06 53 або +380 93 228 01 24 (WhatsApp, Viber, Telegram).

Ви можете: [РОЗРАХУВАТИ ВАРТІСТЬ ПОСЛУГИ]

Чи залишити форму зворотнього звʼязку у нас на сайті — https://inseinin.com.ua/corporate_ma