Практика

Як автоматично продовжити відстрочку від мобілізації в Резерв+ або ЦНАП

Як автоматично продовжити відстрочку від мобілізації в Резерв+ або ЦНАП

Автоматичне продовження відстрочки від мобілізації: з Листопада у Резерв+ або ЦНАП

З 1 листопада 2025 року Уряд України впроваджує оновлений механізм оформлення та продовження відстрочок від мобілізації, спрямований на цифровізацію процесів. Це дозволяє уникнути черг у ТЦК та зменшити бюрократію, роблячи процедури ефективнішими для військовозобов’язаних які уже мають оформлену відстрочку та бажають її продовжити, що 3 місяці як продовжується дія військового стану в Україні.

Автоматичне продовження відстрочок як це працює та що потрібно?

Якщо підстави для відстрочки (наприклад, дані про освіту, роботу чи сімейний стан) зареєстровані в державних реєстрах, продовження відбувається автоматично без жодних дій з боку громадянина. Оскільки у такому разі система самостійно перевіряє та оновлює статус залежності від даних інших реєстірв.

Якщо за іншими реєстрами дані відсутні або таких реєстрів наразі не створено, військовий комісар самостійно заходить до вашої електронної картки та вносить відомість про пролонгацію дії відстрочки у звʼязку з підтвердженими відомостями з ваших документів, що попередньо були надані.

Якщо документів в ТЦК немає або їх потрібно оновити автоматичне продовження відстрочки не відбувається. У такому разі громадянин зобовʼязаний особисто звернутись в ТЦК або через свого законного представника (військового адвоката, телефон 380975070653)

Онлайн-оформлення через Резерв+

Для 9 найбільш поширених типів відстрочок (з додаванням ще двох у листопаді 2025 року) доступне онлайн-продовження в мобільному додатку Резерв+. Процес включає авторизацію, перевірку даних з реєстрів та автоматичне генерування електронного документа про відстрочку, який замінює паперові довідки з печаткою.

Оформлення в ЦНАП для специфічних випадків

Якщо відстрочка не підпадає під автоматичне продовження або онлайн-опцію (наприклад, через відсутність даних у реєстрах, паперові документи чи відсутність смартфона), зверніться до Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП). Там є віконця для звернень війстковозобовʼязаних, що стоять на обліку в цьому районі та проводиться перевірка документів, і відстрочка продовжується з видачею електронного або роздрукованого підтвердження.

Заміна паперових документів, вони більше не обовʼязкові

Головне нині аби ваша відстрочка відображалась у реєстрі Оберіг.

Якщо у вас немає відстрочки в електронному реєстрі але вона є на папері то юридично ваше відстрочка не є продовженою. Тому зверніть до ТЦК для внесення коректних відомостей про відстрочку.

Традиційні паперові довідки з мокрою печаткою більше не обов’язкові – їх замінюють електронні версії в Резерв+ або роздруковані копії з додатка/ЦНАП. Це спрощує підтвердження статусу під час перевірок.

Переваги автоматичної відстрочки з Листопада 2025 року

Якщо ви уже раніше оформили відстрочку і вона діє, вам більше не потрібно звертатись особисто в ТЦК з заявою на відстрочку, або подавати листом заяву з проханням про продовженням дії відстрочки через незмінність обставин за котрим вона була видана.

Від тепер з 1 листопада 2025 року, відстрочки у військовозобовʼязаних громадян продовжуватимуться автоматично системою за даними з інших реєстрів, або військовими комісарами в ручну, після звірки на чинність поданих вами раніше фізичних документів.

Новий підхід мінімізує часові витрати на процедуру, зменшує навантаження співробітників ТЦК, усуває необхідність відвідування ТЦК для рутинних продовжень і забезпечує прозорість через інтеграцію з державними реєстрами, роблячи процеси результативними для всіх категорій військовозобов’язаних.

Рекомендації

Перевірте свій статус у Резерв+ напередодні 1 листопада 2025 року та після. Якщо дані в реєстрах неповні, оновіть їх заздалегідь для автоматичного продовження. Якщо відстрочка з якихось причин не була продовжена зверніться в ТЦК особисто для отримання розʼяснень причин, або скористайтесь послугою подачі адвокатського запиту для отримання відповіді віддалено поштою. Для замовлення ви можете звертатись до військових адвокатів за номерами нижче
📞 Для отримання консультації або допомоги військового адвоката з даних питань звертайтесь за номерами: +380 97 507 06 53 або +380 93 228 01 24

🔐Напишіть нам на:

📝Чи залишайте форму зворотнього звʼязку — ЗВОРОТНІЙ ДЗВІНОК

👍 Також ви можете РОЗРАХУВАТИ ВАРТІСТЬ ПОСЛУГИ

✅ЧИТАТИ БІЛЬШЕ НОВИН ПО ТЕМІ У👉TELEGRAM📲