Оскарження штрафу ТЦК

Закриття справи про адміністративне правопорушення ТЦК

Закриття справи про адміністративне правопорушення ТЦК
Наразі доволі поширеними випадками є подання військовозобовʼязаних чоловіків у розшуку ТЦК за порушення правил військового обліку та накладення грошових штрафів за вчинення правопорушень, які передбачені ст.210 або 210-1 КУпАП.

Відповідно до процедури районні ТЦК та СП зобовʼязані здійснити розгляд адміністративної справи та винести постанову про накладення штрафу або про закриття провадження. В багатьох випадках є підстави для закриття провадження, тому в даному матеріалі юристи юридичної компанії INSEININ розповіли про процедуру закриття справи та підстави, які для цього є.

Підстави для закриття справи по ст.210, 210-1 КУпАП

Перелік обставин, що виключають провадження в справі про адміністративне правопорушення передбачений статтею 247 КУпАП.
Адміністративна справа за порушення правил військового обліку повинна бути закритою у наступних випадках:
1.Відсутність події і складу адміністративного правопорушення. Тобто, якщо військовозобовʼязаний фактично не вчиняв ніяких протиправних дій та не порушував правила військового обліку. Або, якщо у діях особи відсутня вина (умисел або бездіяльність).
2.Недосягнення особою на момент вчинення адміністративного правопорушення шістнадцятирічного віку.
3.Неосудність особи, яка вчинила протиправну дію чи бездіяльність.
4.Вчинення дії особою в стані крайньої необхідності або необхідної оборони.
6.Скасування акта, який встановлює адміністративну відповідальність.
7.Закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу. До цієї підстави належить також закінчення строку притягнення до відповідальності. Відповідно до частини сьомої статті 38 КУпАП адміністративне стягнення за вчинення в особливий період правопорушень, передбачених статтями 210, 210-1 КУпАП, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше одного року з дня його вчинення. У разі закінчення такого строку начальних районного ТЦК повинен прийняти постанову про закриття провадження у справі.
8.Наявність по тому самому факту щодо особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, постанови компетентного органу (посадової особи) про накладення адміністративного стягнення, або нескасованої постанови про закриття справи про адміністративне правопорушення, а також повідомлення про підозру особі у кримінальному провадженні по даному факту.
9.Смерть особи, щодо якої було розпочато провадження в справі.
10.Проходження військової служби особою, щодо якої розпочато провадження в справі про адміністративне правопорушення, передбачене статтями 210 і 210-1 цього Кодексу. Тобто, у випадку мобілізації особи, яка порушила правила військового обліку, штраф не накладається, а сама справа закривається.

Процедура закриття провадження у справі

Справа про адміністративне правопорушення не може бути закритою автоматично. Для цього необхідно, щоб начальник районного ТЦК та СП здійснив розгляд справи у 15 денний строк з моменту отримання протоколу про вчинення правопорушення.
За правилами розгляд справи повинен здійснюватись за фізичної присутності військовозобовʼязаного. З цією метою останньому вручається повістка про виклик на розгляд справи, де має бути вказана дата, час та місце розгляду. Лише за умови отримання такого виклику та неявки у визначений час, начальник ТЦК може розглянути справу без присутності порушника.
За результатами розгляду справи приймається постанова про закриття провадження. Постанова оголошується негайно після закінчення розгляду справи. Копія постанови протягом трьох днів вручається або висилається особі, щодо якої її винесено.
Важливо, що у звʼязку із закінчення строків притягнення до відповідальності справа не закривається автоматично, а розшук за порушення правил військового обліку не зникає. Для закриття справи необхідно обовʼязково отримати постанову від ТЦК за результатами розгляду справи!
Наслідки закриття адміністративної справи за порушення правил військового обліку:
  1. Звільнення військовозобовʼязаного від необхідності сплачувати грошовий штраф.
  2. Зняття розшуку за порушення правил військового обліку.
  3. Вручення постанови, яка підтверджує відсутність факту притягнення до адміністративної відповідальності.
У разі, якщо начальником районного ТЦК замість постанови про закриття провадження, було винесено грошовий штраф, таке рішення можна оскаржити до суду. Важливо дослідити, чи дійсно наявні підстави, щоб закрити провадження. У разі наявності таких підстав грошовий штраф можна не сплачувати, а постанову оскаржити.

Юридична підтримка

Юристи ЮК INSEININ є профільними фахівцями у сфері штрафів за порушення правил військового обліку та оскарження незаконних постанов від ТЦК. Наші спеціалісти детально розуміються на процедурі накладання штрафів та мають практичний досвід у сфері скасування незаконних постанов.
Ми надаємо наступні послуги:
  1. Консультація стосовно розшуку та накладення штрафів ТЦК.
  2. Визначення підстав для оскарження штрафу.
  3. Супровід оскарження штрафу ТЦК до суду.
  4. Оскарження штрафів на етапі виконавчих проваджень.
  5. Представництво інтересів у районному ТЦК та СП.
В Юридичній компанії INSEININ є команда кваліфікованих адвокатів, які мають значний досвід у сфері оскарження штрафів ТЦК.

Для отримання консультації можна звертатись за номерами +380 97 507 06 53 або +380 93 228 01 24.

🔐Напишіть нам на:

Чи залишайте форму зворотнього звʼязку — ЗВОРОТНІЙ ДЗВІНОК

Також ви можете РОЗРАХУВАТИ ВАРТІСТЬ ПОСЛУГИ

✅ЧИТАТИ БІЛЬШЕ НОВИН ПО ТЕМІ У👉TELEGRAM📲